Pilates

25. října 2007 v 8:00 |  cviky
Nečekejte žádné zázračné hubnutí bez námahy, zato se budete moci těšit na zaručený výsledek. Metoda Pilates je jednoduché, ale velmi účinné cvičení založené především na velké koncentraci. S úmorným posilováním nemá nic společného. Jde spíše o protáhnutí a systematické zpěvnění svalů.

Skvělou postavu takto získáte i bez propoceného dresu. Joseph Pilates, který toto cvičení zavedl, tvrdil, že po deseti lekcích se budete cítit lépe, po dvaceti budete lépe vypadat a po třiceti budete mít úplně nové tělo.
V čem je kouzlo?
Všechny pohyby Pilates jsou uzpůsobené tak, aby zapojily menší svaly. Ty pomáhají těm větším a zároveň se důkladně protáhnou. Umožňují zapojit i hluboké svaly zodpovědné například za stabilitu páteře, což při běžném cvičení není možné. Vyzkoušejte si sami tyto základní cviky
Zásady Pilates:
>> Základ je dýchání
Dýchejte vždy zhluboka a nepřerušovaně.
>> Koncentrujte se
Během cvičení se soustřeďte na to, co právě děláte.
>> Vše pod kontrolou
Každý váš pohyb by měl být důkladně vypočítaný a naplánovaný.
>> Hlídejte centrum
Centrum je široký pás táhnoucí se vpředu od bránice k pupku a vzadu od spodních žeber těsně nad sedací svaly. Pilatesovy cviky se zaměřují na jeho posílení.
>> Buďte přesní
Přesnost může zásadně ovlivnit výsledek cvičení.
>> Plynulý pohyb
Soustřeďte se na plynulost a návaznost jednotlivých cviků.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Invisible girl Invisible girl | Web | 28. října 2007 v 7:08 | Reagovat

Pilates, to je moc fajn záležitost..:)

2 thinspo thinspo | 2. listopadu 2007 v 10:58 | Reagovat

ano je, ale skoda že tu nemas k tomu konkretne navody:(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama