Vytvarování postavy

11. října 2007 v 14:00 |  diety & tipy
Cviky pro vytvarování postavy jsou tu jenom pro vás...

Perfektní stehna

Vzpřímeně se postavte s rukama v bok a pravou nohou vykročte do strany do hlubokého výpadu. Chodidlo se celou plochu dotýká země. Zatáhněte břicho a záda držte rovně - nehrbte se ani neprohýbejte v bedrech. V pozici chvíli vydržte. Zopakujte 20krát v krátkých intervalech. Nohy vystřídejte.

Ploché bříško

Lehněte si na záda a pokrčte nohy. Pravou ruku si založte pod hlavu, levou nechte nataženou podél těla. Zpevněte břicho a mírně nadzvedněte horní polovinu těla, bedra zůstávají na zemi. Pomalu přitahujte pravý loket k levému koleni, dbejte na to, abyste se neprohýbali v bedrech a neohýbali krk dopředu. Opakujte 15krát na obě strany.

Pěkné paže

Vezměte si malé činky, rozkročte nohy na šířku ramen a zvedněte ruce nad hlavu. Paže pokrčte do pravého úhlu a zvolna spusťte do stran - lokty se zastaví na úrovni ramen. Lopatky tlačte k sobě a zatáhněte břicho. Pomalým pohybem opět zvedněte ruce nad hlavu, ale nedopínejte je. Chvilku zadržte a opakujte ještě 15krát.

Pevný zadeček

Lehněte si na záda a pokrčte kolena. Levou nohu propněte do výšky, zpevněte břišní a hýžďové svaly. Zadek a bedra zvedněte nahoru, aby bylo celé tělo v jedné rovině, lopatky zůstávají na zemi. V poloze setrvejte asi 5 sekund, potom se pomalu vracejte na zem. Zopakujte 20krát a vyměňte nohy.

Pro kondičku

>> zapoťte se při tanci
Večer neseďte doma a zajděte raději na diskotéku! Při tancování spálíte za půl hodiny až 714 kJ!!!
>> šlapejte po svých
Nehnete se bez auta ani na krok? Chyba! Častější používání vlastních nohou vašemu tělu neuvěřitelně prospěje. Nevynechejte ani schody!
>> začněte hned ráno
Před snídaní na lačný žaludek vypijte sklenici vody s trochou citronové šťávy. Metabolismus se nastartuje a spálí za hodinu až o 84 kJ víc!
>> hubněte při práci...
Tělocvik vám nahradí i běžné domácí práce! Při žehlení spálíte
550 kJ, při vaření 600 kJ a při vysávání až 880 kJ za hodinu.
>> ... i při dlouhé chvíli
Zužitkujte každou minutu! Místo nečinného čekání na tramvaj se postavte vzpřímeně a ramena tlačte dolů směrem dozadu. V této poloze stáhněte břišní svaly a pravidelně dýchejte.

Příklady jídelníčku

* Pondělí

Snídaně: Ovesné vločky s nízkotučným bílým jogurtem, 1 lžíce rozinek, 1 lžíce slunečnicových semínek, 1 jablko
Oběd: pečená kuřecí prsa s tomatovým přelivem, brambor, ledový salát, strouhané pekingské zelí
Večeře: tuňákový karbanátek (80 g tuňáka ve vlastní šťávě, 1 bílek, 2 lžíce špaldové mouky, sekaná paprika a lžíce naklíčené řeřichy), okurkový salát se lžičkou jablečného octa

* Úterý

Snídaně: 3 plátky opékaného celozrnného toustu se sýrem light, 2 plátky kuřecí šunky, 1 hruška, 200 ml neslazeného 100% ovocného džusu
Oběd: grilovaný platýs s vařeným bramborem a dušenou mrkví
Večeře: humrový salát se lžící majonézy a bílým netučným jogurtem

* Středa

Snídaně: půl sáčku vařené hnědé rýže s rozmixovaným banánem, lžičkou javorového sirupu a lžičkou drcených lískových ořechů na posypání
Oběd: krůtí prsa se šálkem vařené rýže natural, tomatový salát s cibulkou
Večeře: plátek hovězího zadního, dušená zelenina (brokolice a mrkev)

* Čtvrtek

Snídaně: míchaná vejce (1 žloutek a 2 bílky), 2 lžíce hrášku, toust, 200 ml ovocné šťávy, hrst mandlí
Oběd: losos se špenátem, větší pečený brambor
Večeře: plechovka tuňáka (150 g), nízkotučná majonéza, pažitka, menší cibule, hlávkový salát

* Pátek

Snídaně: müsli s nízkotučným mlékem, 1 hruška, 1 lžička slunečnicových semínek
Oběd: zadní hovězí na houbách s divokou rýží, salát ze strouhané okurky
Večeře: česneková polévka, kuřecí plátek zapečený s nivou, ledový salát, ředkvičky, paprika

* Sobota

Snídaně: vařená pohanková kaše, jahody, hroznové víno
Oběd: kuřecí rizoto s hráškem a kukuřicí, sypané 30% tvrdým sýrem, kyselá okurka, zelený salát
Večeře: čočka na kyselo, nakládaná řepa, 1 vejce

* Neděle

Snídaně: cornflakes s mlékem a hořkým kakaem, broskev, jablko
Oběd: lehký kuřecí chilli guláš, 2 knedlíky ze špaldové a pšeničné celozrnné mouky, ledový salát s octovou zálivkou
Večeře: pečená makrela s bylinkami, dušená zelenina, pečený lilek

Dopřejte si:

Mezi těmito jednotlivými jídly si klidně můžete zobnout malou svačinku. Například jogurt s 3 raciochlebíčky a sezamovými semínky, sýr cottage s okurkou a celozrnným rohlíkem, těstovinový salát s mákem, lžičkou medu a hrstí malin, syrovou zeleninu, ovoce, kefír, fazolový salát s lžící kečupu a nakrájenou drůbeží šunkou nebo šopský salát. V neděli si k obědu můžete dát malé pivo, či sklenku vína k večeři.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 20. února 2009 v 22:02 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce, kvalitně posilovat, dělat kulturistiku a další věci, tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam a navíc za pokus nic nedáte ;-)

2 Evel Evel | 27. června 2012 v 21:58 | Reagovat

super blog ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama